Subject: Konnad teel - Hiiumaa
From: "Rita Miller" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Hannes Vaidla" <[email-masked]>, "Meelis Saat" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Mar 2024 15:10:33 +0200

Tere!

Seoses varasema kevadega on juba alanud konnade kevadine ränne 
kudeveekogudesse, millega kaasneb suurem oht loomade hukkumiseks teedel. 
Sellel teemal on saabunud Keskkonnaametisse ka esimesed kirjad kodanikelt.

Seepärast pöördun Transpordiameti poole palvega, et paigaldataks hoiatavad 
liiklusmärgid Hiiumaal Kärdla-Luidja maanteele järgmistel lõikudel:

I Malvaste-Reigi (oli tähistatud ka eelmisel aastal)

II Jõeranna-Paope

III Paope-Luidja

Prioriteetsemad on kindlasti Malvaste-Reigi ja Jõeranna-Paope lõigud, kuid 
võimalusel tuleks tähistada kõik kolm.

Manuses on ka tabel koordinaatidega.

Võimalik, et tulevikus lisandub veel teelõike.

Ette tänades

Rita Miller

vanemspetsialist | loodushoiutööde büroo

looduskaitse korraldamise osakond | Keskkonnaamet

Kõrgessaare mnt 18, 92412 Kärdla

+ 372 5301 1496

Keskkonnaamet on avaliku sektori atraktiivseim tööandja 2022

usaldusväärsus * hoolivus * koostöötahe * tulemuslikkus

 <http://www.kaitsealad.eewww.keskkonnaamet.ee> 
www.kaitsealad.eewww.keskkonnaamet.ee

Keskkonnaamet Facebookis